Doprava a platba

Nabízíme následující možnosti dopravy:

Dopravci Objednávky do 1500 Kč Objednávky rovné nebo nad 1500 Kč
Česká Pošta - balík Do balíkovny (balíky do 15 kg) 69 Kč 0 Kč
Česká Pošta - balík Do ruky (balíky do 10 Kg) 89 Kč
Zásilkovna - Z-point (balíky do 5 Kg) 79 Kč
GLS kurýr (balíky do 30 Kg) 99 Kč
PPL kurýr (balíky do 30 Kg) 119 Kč
E-mailem (pouze Dárkové poukazy) 0 Kč 0 Kč

 

Nabízíme následující platební možnosti:

Platba Cena
Online platební kartou 0 Kč
Bankovním převodem 0 Kč
PayPal 0 Kč
Odložená platba - PlatímPak 0 Kč

   

Důležité :

  • Doprava Zdarma od 1 500 Kč pro fyzické produkty
  • Dárkové poukazy zasíláme ihned po platbě zcela zdarma, bez ohledu na hodnotu poukazu, e-mailem

 

DODACÍ LHŮTY

U každého výrobku na eshopu uvádíme dostupnost zboží.

  • Skladem, odesíláme ihned: pokud objednávku provedete do 12:00 v pracovní den, máte jistotu, že balík bude expedován ještě tentýž den.
  • Skladem na centrále:  produkt operativně objednáváme od dodavatele dle požadavků zákazníka a ihned po naskladnění jej expedujeme k vám. Obvyklá doba expedice je so 1 týdne.

ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO BALÍKOVNY:

  • Balíkovna provozuje výdejní místa v celé České republice. Balíkovnu naleznete jak na poště, tak i mimo poštu, třeba v trafice za rohem nebo na čerpací stanici. Lhůta doručení bývá už následující pracovní den, nejpozději do 2-3 dní od expedice z našeho skladu.

      Jak to funguje?

  • V košíku si zvolíte jedno ze stovek výdejních míst a jakmile bude zásilka připravena k výdeji, přijde Vám SMS a e-mail s heslem, na základě kterého bude zásilka vydána.
  • Standardně jsou zásilky doručovány druhý den a počkají na výdejním místě 7 dní, v Balíkovna-BOXu 2 dny. Pomocí trasovacího čísla, které obdržíte na e-mail, můžete sledovat vaši zásilku nebo ji zaplatit online.

      Jak zaplatím při převzetí balíku?

  • V Balíkovně na poště zaplatíte vždy hotově nebo kartou. V některých Balíkovnách u našich partnerů není možné platit kartou. U těchto Balíkoven můžete využít platbu hotově nebo předem online kartou. Pro platbu předem online kartou si vyhledejte váš balík ve Sledování balíku a pokud je už připravený k vyzvednutí, klikněte na tlačítko "Zaplatit kartou online". Zaplatit můžete i pomocí odkazu v e-mailu. Ten dostanete ve chvíli, kdy je balík připravený k vyzvednutí. Novinkou jsou Balíkovna-BOXy u kterých lze platit pouze předem online kartou ve Sledování balíku.

       Můžu prodloužit dobu na vyzvednutí balíku?

  • Bohužel to nejde. Ale nebojte, pokud nestíháte, můžete předat kód pro vyzvednutí někomu, kdo balík převezme za vás.

​       Výhody:

  • Nemusíte celý den doma čekat na kurýra, zásilku si vyzvednete tehdy, když se Vám to bude hodit. Navíc si můžete doručené zboží přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpět, pokud Vám z nějakého důvodu nebude vyhovovat. DOPORUČUJEME !

 

ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY:

  • Doručení přímo domů, avízo o doručení.
  • Emailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možností změny adresy doručení.
  • V den doručení informace prostřednictvím SMS s časem doručeni v rozmezí obvykle 2 hodin.
  • Lhůta doručení bývá už následující pracovní den, nejpozději do 2-3 dní od expedice z našeho skladu.

Kurýr Vám přiveze balíček na dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Pokud vás nezastihne, budete kontaktováni telefonicky.

Kurýr se potom pokusí zásilku doručit znovu v následující pracovní den.

Rádi bychom Vás upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme technicky schopni u dopravce zajistit ani sdělit.

POZOR ! Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte a kontaktujte nás.

Zásilku můžete sledovat zde: 

Sledování balíků | Česká pošta

 

KURÝRNÍ SLUŽBA GLS a PPL:

  • doručení přímo domů, avízo o doručení
  • emailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možností změny adresy doručení
  • v den doručení informace prostřednictvím SMS s časem doručeni v rozmezí obvykle 2 hodin
  • lhůta doručení už na následující pracovní den, nejpozději do 2-3 dní od expedice z našeho skladu

Kurýr Vám přiveze balíček na dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Pokud vás nezastihne, budete kontaktováni telefonicky.

Kurýr se potom pokusí zásilku doručit znovu v následující pracovní den.

Rádi bychom Vás upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme technicky schopni u dopravce zajistit ani sdělit.

POZOR ! Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte a kontaktujte nás. 

Zásilku můžete sledovat zde: 

Sledování balíků | GLS

Sledování balíků | PPL

 

ZÁSILKOVNA POINT:

  • Zásilkovna je logistická společnost, která provozuje výdejní místa po celém Slovensku, v Čechách a jiných zemích EU. Mohou se nacházet v různých kamenných prodejnách, kavárnách či obchodních centrech.

      Jak to funguje?

  • V košíku si zvolíte jedno ze stovek výdejních míst a jakmile bude zásilka připravena k výdeji, přijde Vám SMS a e-mail s heslem, na základě kterého bude zásilka vydána.
  • Standardně jsou zásilky doručovány druhý den a počkají na výdejním místě 7 dní. Pomocí trasovacího čísla, které obdržíte na e-mail, můžete sledovat vaši zásilku.

       Nestihnete si zásilku vyzvednout?

  • Nevadí, můžete si prodloužit úložnou dobu zásilky až na 21 dní nebo prozradíte heslo komukoliv komu věříte a on vyzvedne zásilku za Vás.

​       Výhody:

  • Nemusíte celý den doma čekat na kurýra, zásilku si vyzvednete tehdy, když se Vám to bude hodit. Navíc si můžete doručené zboží přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpět, pokud Vám z nějakého důvodu nebude vyhovovat. DOPORUČUJEME !

 

Zásilku můžete sledovat zde: Sledování | Packeta

 

Výdejní místa Zásilkovny


Vaše objednávky si můžete vyzvednout na mnoha pobočkách Zásilkovny, jak v České republice, na Slovensku, tak i v jiných okolních státech.

Před vytvořením objednávky si na odkazu níže, můžete ověřit, které výdejní místo je nejblíže vašemu bydlišti nebo zaměstnání.

 

PLATBY:

 

  • Platba prostřednictvím platební brány Comgate

On-line platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

 

  • Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní Platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

 

  • Odložená platba - PlatímPak

Potřebujete si urgentně něco objednat a čekáte na výplatu ? Ideálním řešením pro vás je Odložená platba - PlatímPak, kde peníze za objednávku obdržíme ihned a vy je následně bezůročně do 30 dnů splatíte. 

Pro případné reklamace nebo dotazy k platbám v rámci platební brány kontaktujte:

           ComGate Payments, a.s.
           Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
           E-mail: platby-podpora@comgate.cz
           Tel:  +420 228 224 267

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz